Τρίτη 20 Απριλίου 2021

Θέλουμε παρασταση


 ...

....

.....συναδελφοι μου.. ..δεν ειμαι καλος στα λογια θα κανω μια προσπαθεια ομως... ..γυμνη η ζωη μου εδω μαζι σας εξω στους δρομους δουλειας της ωραια κερατεας.. ..μα με δυναμη η ψυχη μου στο μετεριζι του αγωνα μας υπερ της νεας παρατασης μας.. ............ .

.συναδελφοι μου.. ..σε λιγο καιρο φευγουμε και πολλοι απο μας δε θα παρουμε ουτε ανεργια.. ..και μεχρι να μας ξαναπαρουν για δουλεια τη θα γινει.. ........... 

..τη θα μπει στο τραπεζι σπιτι μας για φαγι.. ..πως θα πληρωσουμε λογαριασμους... ..τη ενσημα θα εχουμε.. ..τη ιατρικη περιθλαψη... ..πιο επιδομα τακτικης ανεργιας θα εχουμε.. ..και με πια ενσηματα θα παρουμε συνταξη.. .........

.... ..ευσεβης ποθος μας ειναι η αμεση παραταση μας.. ..και αυτη η ομηρια απο περιφερεια οαεδ και κυβερνηση πρεπει να ξεπεραστει... .........

...... ..εχει καταγραψει η ιστορια τους αγωνες της κοινωφελης εργασιας.. ..και σε αυτη την ιστορια πρεπει να φανουμε ανταξιοι συνεχιστες... 

..αφιερωσαμε τα κουραγια μας και της καθε ανασας μας στο μεροκαματο σε καθε δομη και σε καθε δημο.. .........

..... ..και σε λιγες μερες οδηγημαστε να μην εχουμε ουτε και αυτο.. .παλευουμε με νυχια και με δοντια για να παρουμε τη παραταση μας.. .......

....... ..ειμαστε πολλοι και ειμαστε δυνατοι... ..ειμαστε καθαροι και οφειλουμε να γινουμε μπροσταρηδες σε ενα αγωνα που τον περιμενει ολη η κοινωνια και ολη η κερατεα μας.. ..αλλα και ολοκληρη η κοινωφελης εργασια.. .........

..... ..συναδελφοι μου.. ..για αλλη μια φορα πρεπει να σηκωσουμε τα μανικια και να βγουμε στο δρομο.. ..για αλλη μια φορα πρεπει να υπερασπιστουμε το "αυριο" το δικο μας και το μελλον των παιδιων μας.. ..........

.... ..εχω καταθεσει το αιτημα μας παντου.. ..και αυτες της μερες θα ειναι στη βουλη.. ..εχετε στα χερια σας το αιτημα μας.. ..δωστε του και εσεις παντου οπου μπορειτε για να ακουστει πιο δυνατα η φωνη μας.. ........

....... ..συναδελφοι μου. ..η ιστορια ξερει να εκδικειται της συνειδησεις βολεμενων.. ..και αυτων που δεν κανουν τιποτα.. ..........

....... ..η ιστορια ομως ξερει και και να ισιωνει τη πλατη σε αυτους που κανουν αγωνα... ...οπως καναμε τοσα χρονια στης δομες και στους δημους... .........

... ..καλως να ξαναβρεθουμε εδω στους δρομους της δουλειας μας.. ..και στους δρομους του αγωνα.. ..ζητω οι συναδελφοι της κοινωφελης εργασιας. ..ζητω οι συναδελφοι μας της ωραιας κερατεας... ..του ομορφου λαυριου.. ..και της λαυριωτικης...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου